Et voila!

Jag åt middag hos familjen Blåsjö idag.
Edith och Agnes är jätteroliga. Typ bäst.
Vi hade det mysigt och trevligt och roligt på samma gång.
Jag råkade ha ner Ediths tavla.
Jag är hemsk.
Jag skrattade mycket åt det.
Och så åt vi kladdkaka med grädde, glass och hallon.

Jag är extremt trött så därför skriver jag inte så ingående och detaljerat om min förpillande förtjusande afton hos residens Les Laque bleu, kan däremot berätta att imorgon ska jag till frisören för hemliga uppiffningar (lät fel om man är trött och ber om ursäkt om du på något sätt tolkat det där lite knasigt..) och nu är jag i stort behov av skönhetssömn för klockan tio noll noll skall jag befinna mig i frisörstolen.

Godnatt.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: edith

fantastisk kväll indeed, även om min tavla är lite sne

2010-01-12 @ 00:30:44
URL: http://thefirstedot.blogg.se/
Postat av: sarinja

hej :) läste på en bloggs kommentarer att du går/har gått på ksg ..

hur är den skolan? kompisar och sånt .. engagerar de flesta sig ? är det en bra stämning i lektionerna ? ..

och uhm , hur är maten?

funderar på att börja där, inriktning foto hehe.

tacksam för svar!

2010-01-12 @ 23:01:30
URL: http://sarinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0