Fredagkväll

Två lektioner idag. Började 10.05 och slutade 15.10. Hur går det här ihop sig med bara två lektioner frågar ni er säkert nu, tre timmars håltimme svarar jag då. TRE TIMMARS HÅLTIMME! Dock gjorde jag nytta av tiden och lånade fyra böcker till kultur och idéhistorian. Kubismen, Modernismen och Pablo Picasso, det är awesome! :D

Nu tittar jag på Let's Dance med min kära mor, Claudias bröst håller på att ramla ur klänningen. Snart kommer solsidan, det blir nice! :D Ny svensk serie med Henrik Schyffert och co! :D :D :D

Imorgon blir det utgång också! Det blir också nice! Jag har en härlig helg framför mig helt enkelt.

Hoppas ni får en fantastisk helg ni med! Edith och Agnes är bäst när SL är försenade och det tar nästan en timme att åka hem istället för en halvtimme. Banverket bör lära sig att det är vinter halva året i Sverige.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: amelaj

att sverige inte kan ha ett fungerande pendeltågssystem på vintern fattar jag verkligen inte. DET ÄR SVERIGE, VI FÅR SNÖ! just face the bloody music.

2010-01-31 @ 01:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0