Emmaboda om cirkus fem dagar!

Det kommer regna onsdag torsdag fredag på emmaboda. Jag säger som Emma: bra eller anus? Det är ju nice med lite festivalanda och regn, men jag menar. Onsdag torsdag OCH fredag? Två dagar med sol får jag i alla fall.. Och så får jag se världens bästaste bästa band! HOFFMAESTRO!!!!


Idag har jag jobbat. Sett en vilsen hund springa omkring på macken. Sett en tant ringa polisen. Sett ägaren hämta hunden. Pratat med poliserna som kom hundra år senare. Haft en kund som var pårökt och skitläskig. Vart svinhungrig. Behövt gå på toaletten och vart helt själv i butiken och därmed varit utan möjlighet att gå på toaletten. Velat åka hem av rädsla för den där äckliga killen som gav en slängkyss från sin bil medan han stirrigt försökte fokusera sin rödsprängda pårökta blick någonstans. Blivit lättad när min pappa kom och skyddade mig genom att parkera utanför ett bra tag innan jag slutade. Slutat jobba. Kommit hem och vart skithungrig. Blivit fundersam över varför det helt plötsligt kommit in 600 spänn på mitt konto från ingenstans... 

Nu ska jag äta varma mackor och egengjord choklad.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0