hihi

Jag har världens sötaste katt. Hon har ju skadat sig, igen, så hon får gå runt med en tratt runt huvudet, igen. Det gör att man blir extra populär hos henne när man kliar henne bakom öronen, eftersom hon inte kommer åt själv längre. För att bli extra mysig så kan hon ibland få värsta infallen att hon ska tvätta sig samtidigt, bara det att det inte går för tratten är i vägen så det slutar med att hon slickar på tratten. Den är även i vägen när hon ska stryka sig mot dörrkarmen, bordsben och när hon ska gå upp för trappan, så hon slår alltid i eller fastnar med den. Stackars lilla! Det kan inte vara lätt att helt plötsligt ha en tratt runt huvudet som bökar till det konstant..

Igår träffade jag och Annabanana JENNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D Vi tog en fika på 60's, och gud vad jag har saknat henne! Det kändes så konstigt, att en person varit borta i ett år och sen helt plötsligt sitter framför en och dricker chailatte! Ska träffa henne idag också, hon ville titta lite i affärer och jag behöver gå till SL Hittegodsavdelning då min plånbok, mitt liv, har försvunnit..

Spenderade hela dagen igår med att spärra kort och polisanmäla och sörja det faktum att ALLT jag hade av värde låg i min plånbok. Så jävla irriterande.. antingen har den försvunnit på bussen eller så har den blivit stulen. Hursomhelst är den inte längre i mina händer :( Lyllos den som hittade den, den personen får nämligen ett SL Acceskort fram till sista augusti och ett presentkort på Klättercentret i Solna. Plus en massa kort, fast jag vet inte vad personen i fråga har för nytta av dem utan koder..

Nu ska jag borsta tänderna och fixa i ordning mig lite inför stadsbesök!

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0