Så här den 27e

I förrgår var det midsommarafton. Min familj äro borta, jag ersatte dem för en kväll med min andra stora familj. En massa finisar som kom över och åt middag och sen hade en allmänt trevlig kväll! Tyvärr försvann min kissekatt som inte får gå ut, ni vet hon med tratten.. hon kom tillbaka igårkväll, då hade hon försökt ta av sig tratten men istället fastnat med benet innanför den! Min stackars fina lilla katt! Nu har hon iaf käkat och har benet på sin normala plats!

Midsommarkvällen blev faktiskt den bästa jag haft! Goda vänner, vackert väder och skön stämning! Vi körde någon typ av femkamp (Mer lite norsk fylla och sen körde jag och victor sopsäckskapplöpning) och Oscar och KG blev helt till sig när de i min åttaåriga lillebrors rum fann en storm trooper hjälm. Snacka om lyckliga pojkar! Många många sov kvar, vilket var skönt för då fick jag hjälp med städningen sen ;) Tack så jättejättemycket för en helt underbar kväll iaf!

Igår kom Victor, Dajje och Alexandra över och såg på Wall-E! Det var mysigt :) Har upptäckt att jag inte är så överförtjust i att vara helt själv hela tiden, första natten var ett rent helvete. Jag var livrädd.. som tur var la sig min katt och sov bredvid mig!

Det känns som om hela inlägget handlade om min katt.... sorry, jag har lite skrivtorka!

PUSS PUSS
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0