ARIBA ONO DOUS PIROGIA YO SOY SUECA!

Jag ber om ursäkt över att jag inte uppdaterat sedan true blood hade premiär i onsdags. Men jag har varit tvungen att smälta själva avsnittet och absorbera dess gudomlighet samt vänja mig vid att jag numera kommer kunna ha möjligheten att titta på och avnjuta den bästa serien som finns på Onsdagar klockan 22.00 på kanal 1.

Idag var jag i skärholmen och shoppade med världens finaste Edith. Sen åkte vi hem till mig och lagade lunch, kokade kaffe, åt lite muffins och tittade på sista avsnittet i True Blood säsong 1 eftersom hon inte mindes det så bra. Med mig hem fick jag en ny fin väska, svart med fransar i typ moccaliknande material, Ett vitt linne med fjärilar på framsidan, lite underkläder samt ett par svarta supersnygga byxor. Awesome!

Ikväll blir det kycklingfajitas, ARIBA!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0