En vecka senare

Jag har verkligen varit usel på att skriva. Ber om ursäkt. ANYWAY!

Imorse klev jag upp i vanlig tid trots att jag har sovmorgon till 10.20 idag. Varför kliver man då upp 05.45 undrar ni? Jo, jag skulle på ett träningspass med Ki balans på morgonen klockan 07.30 inne på sveavägen. Tänkte utnyttja sovmorgonen lite annorlunda än vad jag brukar. Och vet du vad? Det var faktiskt riktigt nice att starta dagen med lugn musik och meditation och sen pilates. Man hamnade i ett slags lugn efteråt, det var skönt!

Nu sitter jag i skolan, har ätit två passionsfrukter och börjar om en halvtimme. Är galet sötsugen. Vill ha en chokladkaka, det vore hur gott som helst.. men jag ska proppa munnen full med tuggummi istället och lyssna på min ipod!

Puss Puss
Emelie



Sånt här fast mindre ståpåhändernaaktigt. typ mer rulla runt och sträckaktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0