Längtan

Gud vad jag längtar. Jag längtar så galet. Här är min längtar-lista:

- Madeleinekake ätande för första gången - obestämt datum men definitivt inom en snar snar framtid
- HOFFMAESTRO - 27e mars!!! På annexet i Globen skall jag stå om inte allt för många dagar och skrika mig hes, ty världens bästaste band ska spela. Jag längtar, jag längtar med hela min kropp.
- BERLIN - 3e juni till 7e juni!!!! Det kommer bli helt fantastiskt underbart. Hittills har jag, inc, annabanana och blondie biljetter men fler lär vi bli! Det kommer bli så sjukt fantastiskt underbart att uppleva Berlins stadspuls, se den historiska berlinmuren, gå på museumen och köra på riktigt bra second hand shopping. Awesome bananer, plus att det kommer vara varmt.
- EMMABODAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - 24e juli - 29e juli!!!!! HOFFMAESTRO KOMMER! Fattar ni grejen eller? Det kommer bli STORT! I år igen. Jag kommer stå och hoppa och skrika av lycka precis som jag gjorde på peace. Plus att Johnossi kommer, och Parken. Det kommer vara fantastiskt.

, där har ni min längtarlista och jag fick skriva av min glädje litegrann. Imorgon är det helg. Jag ska fira hela helgen, ska fira fantastiska födelsedagar hela helgen lång. Och sen ska jag sova hela söndagen..

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0