Seinfeld

Är bra grejer. Seinfeld är galet bra grejer. Jag gillar Seinfeld.

Idag lagade jag och madre jättegod lunch, bakad potatis! Det tog 8 minuter, så det går fort, är enkelt och supergott! Man tar en bakad potatis, lägger in den i micron i åtta minuter på full effekt. Under tiden kan man göra en röra med kesella, majonäs, rödlök, tonfisk, salladskrydda, salt och peppar. Finished!

Jag kan inte fatta att jag just skrev ner ett recept på bakad potatis. Snacka om writers block. Imorgon ska jag titta på How i met your mother avsnitt jag spelat in, och sen ska jag ägna resten av dagen åt True blood. Det är premiär imorgonkväll, och jag har suttit sopm på nålar hela dagen. Imorgon kommer jag bara gå och räkna sekunderna. Seriöst. True blood. NÄRSOMHELST!!!

Puss Puss
Ivrig Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0