Det grönar sig utomhus!

Det börjar likna försommar utomhus! Det är grönt i backarna, snön är borta och maskrosor tittar fram här och var! Det gör en glad även om det är elva plusgrader ute!

Just nu sitter jag och försöker få kontakt med Sj. Har suttit i kö i tjugo minuter och ligger nu på plats 12. Det är bra grejer, även om det innebar att jag gick på toaletten med Markoolio som glatt pratade på om den nya uppsättningen av Karlsson På Taket! Mycket ska man tåla när man ska boka tågresa hem från Emmaboda!

Fyra nationella prov har jag kvar. Muntliga Svenska, Matte, Läsa Engelska och Lyssna Engelska. Sen är det typ klart. På Fredag har jag bara min inlämning av Kultur och idéhistorian och sen ska vi börja på vårt nya arbete där, stadsvandring. I samhälle är det också en stadsvandring vi ska planera och sen har vi något i geografi kvar. Så fyra prov var det ju inte kvar.. men nästan.

Sen är det sommarlov! Jag längtar helt galet! Var på en intervju för ett sommarjobb i Södertälje igår, hoppas verkligen på att jag får det.. men det verkade gå bra så!

Nu svarar de på kundtjänst här!

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0