Snyft

Idag jobbade jag mitt sista pass på Fruängsgården. Jag kommer sakna mina fina deltagare, Sara och alla damer och herrar på boendet.. Vi var ute lite i solen och sen satt vi på balkongen och sjöng. Jag dansade lite med en av damerna och hon skrattade åt mig, sen fick jag en kram! Det var precis som om hon visste att jag inte skulle komma tillbaka, kommer definitivt sakna vissa personer väldigt väldigt mycket därifrån! :(

Min kära lillasyster Isabelle blir hela 16 år idag! Vi firade med frukost på sängen, paketöppning och grillparty med släkten. Jag säger bara: Grillade chilimarinerad-kyckling-ananas-spett var bland det godaste jag ätit på läääänge!
Fick pussas lite med en supersöt treåring och snubblade på mig själv på gräsmattan. Fina gräsfläcksskrapsår täcker numera mitt redan ärrade knä.

Har upptäckt att Big Bang Theory är jättejättejätteroligt och bra mot vampyrserieabstinens, och att spotifys related artists är en underskattad funktion då den ledde mig till ett norskt hiphopband som var awesome bananas!
Imorgon väntar spabehandling med madre och systrami. Ska prova på en s.k. "hot stone"-massage. Jag ska alltså frivilligt lägga mig halvnäck på ett bord och ta emot en massa svinvarma stenar som läggs på min rygg. I wonder where my head was when I thought this seemed like a good idea...

Jag meddelar imorgon om min rygg är helt sönderbränd eller om jag är typ utvilad och grejer ;)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0