Efter solnedgång

Har börjat läsa Fotografi A i skolan. Helt fantastisk kurs. Helt plötsligt ser man nya saker osm väcker en sån galen inspiration, en jag inte trodde fanns till så mycket mer än att skriva! Idag var jag ute för ca en timme sen, nere vid sjön, och fotade solnedgången. Det var hur vackert som helst! Fast jag hade hoppats på mer moln för en lite mastigare effekt.. men det blev fint ändå! :)

På Fredag Spelar Världens Bästa Band På Gröna Lund. Hoffmaestro & Chraa. Jag ska stå, som så många gånger förr, och skrika halsen av mig. Hoppa knäna i kras. Sjunga och dansa tills jag inte längre kan andas och hållet i magen kniper som om en klämma satt fast på insidan. Och jag ska vara lycklig. Precis så lycklig som jag alltid blir efter Hoffmaestro. Konserten från Emmaboda sitter fortfarande fast i mitt minne. Att jag stod längst fram. Att jag såg dem stå och spela och röja sönder knappt en meter ifrån mig. Det var helt fantastiskt. Jag längtar tills på Fredag. Så galet. Jävla. Mycket.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0