Hej

Jag heter Emelie och jag har håltimme fram till fem i halv två.
Jag orkar inte! Dessutom är det matematik som står på schemat. Inte kul. Men okej, vi ska tydligen ha en bra lärare så det blir kanske kul nu. Vår lärare heter svenne. Det är ett kul namn. Stackare..

Nej, nu ska vi inte vara sådana. Vi ska försöka lista ut vad man kan göra på en oändlig håltimme när det regnar. Spela kort tydligen, enligt Annabanana och Soph. Jag säger, blogga och facebooka och växla in alla mina mynt till en femtiolapp. Femtio enkronor är inte okej! Det är tungt! :(

I övermorgon roadtrippar jag, Emil och alla andra som vill följa med ner till Gbg. Det blir intressant! Oscar bor i Göteborg! Den jäveln flydde från oss i sthlm, men nu söker vi upp honom och våldgästar honom! Den du!

I brist på inspiration får detta bli slutet på dagens inlägg. Vi hörs när jag kommer på något roligare att skriva om..
Puss Puss
Emelie

PS! Victor Lind hälsar er fjorton läsare att han tycker han är söt. Men det är en smakfråga! DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0